سایت اطلاع رسانی روستای کریم آباد گرگان

--------تاریخچه،اخبار و رویدادهای مختلف روستای کریم آباد گرگان----------ارائه رویدادهای مهم علمی،فرهنگی،اقتصادی،ورزشی و...----------

سایت اطلاع رسانی روستای کریم آباد گرگان

--------تاریخچه،اخبار و رویدادهای مختلف روستای کریم آباد گرگان----------ارائه رویدادهای مهم علمی،فرهنگی،اقتصادی،ورزشی و...----------

قرآن کریم: شَهرُ رَمَضانَ الَّذي اُنزِلَ فيهِ القُرآنُ هُدىً لِلنّاسِ و بَيِّناتٍ مِنَ الهُدى و الفُرقانِ ‏ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سایت اطلاع رسانی روستای کریم آباد گرگان
امیدوارم با کمک دوستان عزیزم و همه اهالی محترم بویژه ومسئولین محترم روستا روزبه روز همکاری ،مشارکت و توسعه بخش های مختلف را شاهد باشیم .با تشکر مهندس ابوالفضل حمزه نژاد خردادماه 1394
تبلیغات
 جهت همکاری کلیک کنید  جهت همکاری کلیک کنید
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۴، ۱۰:۳۰ - عارف
    عالیه
سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ق.ظ

بخش اول متن جلسه فوتسال جام رمضان1394

با سلام  با اعلام نظرات ما در در توسعه فعالیت های این سایت یاری نمائید

متن بخش اول  از موضوعات جلسه مشترکی بین جمعی از بازیکنان فوتبال دوست و اعضای محترم شورا و هیئت ورزشی در محل حسینیه روستای کریم آباد در تاریخ 18 خرداد 94 ساعت 21 در خصوص جمع بندی کلیات موضوع برگزاری فوتسال جام رمضان 1394

رمضان جانعلی نژاد:

بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام وادب و احترام و خیرمقدم خدمت همه دوستان عزیر وهم محلی های خوبمان زحمت کشیدن تشریف آوردند وقدم رنجه فرمودندو کما فی السابق طبق سنوات گذشته طی فراخوانی که معمولاً قبل از مسابقات جام رمضان عموماً اقدام می شود.انتظار ما از حضور تعداد بیشتری از مدعوین در جلسه بود.همانند سنوات گذشته این جلسات با حضور شورای محترم روستا دهیار محترم وشورای ورزشی برگزار گردید تا بتوانیم بازی های درخور شأن وباالطبع بهتر از سال گذشته را برگزار نمائیم و نقاط ضعف بسیار سال گذشته را به حداقل برسانیم و تقویت نقاط قوت بازیها را انجام دهیم.

موضوع اصلی جلسه ارائه نظارت وپیشنهادات در جهت برگزاری هر چه بهتر بازیها در راستای سیاست های کلی کمیته ورزشی می باشد.کلیه نظرات را بصورت شفاف و با صراحت اعلام نمائید تا در بیرون از این جلسه حاشیه درست نشود.

اهداف اصلی از برگزاری بازیها که بیشتر نزدیکی،همدلی و اتحاد وشادابی افراد است که برخی از موارد به شرح ذیل می باشد:

  1. نزدیکی وهمدلی وصمیمیت بیشتر افراد بویژه در حوزه فرهنگی روستا
  2. گسترش آرامش نشاط وشادابی

حاج مسلم بسطامی

خیرمقدم به دوستان عزیزم

از اثرات بازیهای جام رمضان سال گذشته حضور بیشتر بازیکنان در عرصه ورزش بویژه در تیم فوتبال روستا و کسب موفقیت در بازیها اخیر را می توان اشاره کرد.ورزش فرهنگ ها را بهم نزدیک می کند هرچند که افراد دارای مشغله های مختلفی هستند ولی دلیل برای عدم حضور نیست.ورزشکاران الگوهای خوبی برای آن جامعه ای هستند که درآن زندگی می کنیم ومطمئناً شما با با افرادی که ورزش نمی کنند کاملاً تفاوت دارید شک نکنید.

سلامت شما در جامعه برای دیگران مشهود  است و به خاط شما دیگران نیز تمایل به ورزش پیدا می کنند.شما ورزشکاران چه در بالا محل و یا پائین محل سرمایه کریم آباد هستید .نیروی القوه کریم آباد را جوانان کریم آباد تشکیل می دهند.

کمک کنید با ارائه راهکارهای سازنده در جهت تقویت مسائل تلاش کنیم.


آقای خواجه محمودی

جمعی از دوستان بالا محل مبلغ زیاد ورودی را مطرح کرده اند و بازیها بالا و پائین نشود و بصورت ادغام برگزار گردد وهمه با هم باشند تا سطح بازیها یکسان باشد نه اینکه یک تیم خیلی قوی باشد وبقیه به نوعی شاید زنگ تفریح تیم های قویتر.


رمضان  جانعی نژاد

اهداف برگزاری بصورت جمع بندی شده شامل:

  1. ایجاد نشاط وشادابی در محیط روستا با فراخوان تمامی جوانان ونوجوانان وسایر اقشار
  2. واکسینه کردن محیط فرهنگی روستا در ایام ماه مبارک رمضان ماه رحمت ومغفرت و پیوندزدن فرهنگ ورزش با آموزه های دینی
  3. هدف گذاری وکشف بازیکنان جدید ازبین بازیکنان شرکت کننده جه تقویت فوتبال بزرگسالان با توجه به صعود تیم به دست یک
  4. نزدیک کردن اقشار مختلف با توجه به بافت روستا و افزایش وحدت وهمدلی

ما درسال قبل که هر نفر می بایست 10 هزار تومان برای ورودی پرداخت کند فقط 50% از هزینه ها وصول گردید و چالش های جدی بوجود آمد.سال قبل دوستانی هزینه را پرداخت نکردند مثلاً تیمی حذف شد و سرپرست تیم هم اهمیت نداد و نتوانستیم هزینه را دریافت کنیم هزینه بستگی به تعداد بازیکن دارد.تعداد 80 الی 85 بایکن در بالامحل وپائین محل وجود دارد که اگر برای 8 تیم و هر تیم 8 نفر برنامه ریزی گردد تقریباً 800 هزار تومان دریافت می گردد.این هزینه ها از طرف سرپرستان تیم باید قبل از برگزاری تحویل داده شود در غیر اینصورت در بازیها شرکت داده نمی شوند. بیمه مبلغ 15000 تومان برای ره نفر الزامی است.


علی اکبر کریم آبادی

بیمه بازیکنان بر اساس قوانین الزامیست چراکه خدای نکرده اتفاقی اگر در جریان بازیها برای فردی صورت بگیرد کلیه افراد درگیر مسائل قانونی نظیر جریمه و شاید حتی حبس خواهند شد.مانند دهیار روستای دنگلان  که در زندان بسر می برد.

مبلغ بیمه برای یکسال است نه اینکه فقط برای ماه رمضان

ادامه دارد


۹۴/۰۳/۱۹
مهندس ابوالفضل حمزه نژاد-مدیریت

جام رمضان

فوتسال

نظرات (۲)

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱ I یحیی محمدی
با سلام و احترام 
جلسه ی مذکور که با توجه به حضور اکثر ورزشکاران و ورزش دوستان روستا اعم از دوستان سیستانی و محلی برگزار شد و همچنین نظرات و پیشنهادات ارائه شده میتواند نقطه عطفی در ورزش کریم آباد باشد. 
لذا تداوم برگزاری چنین جلسات و همچنین مسابقات و گردهمایی هایی از این دست ما را در نیل به اهداف والای فرهنگی که همگان خواهان آن هستند سوق خواهد داد. 
                                                                                           موفق باشید 

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۳ مهندس ابوالفضل حمزه نژاد-مدیریت
با سلام
از شما دوست عزیزمان آقای یحیی محمدی بسیار متشکریم
با تشکر منتظر نظرات سازنده شما دوست گرامی هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی